Pictures Games Music Videos Nrmifzar Tblugt

زندگی بی عشق مساویس با دوانگی

Pictures Games Music Videos Nrmifzar Tblugt

MEHDI
Pictures Games Music Videos Nrmifzar Tblugt زندگی بی عشق مساویس با دوانگی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

Selena-Gomez 5

Ashley Benson, Selena Gomez and Rachel Korine


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1398برچسب:, | 22:15 | نویسنده : MEHDI |

Selena-Gomez 4

عکسهای متحرک از پشت صحنه آدیداس

عکسعکس
عکس

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1398برچسب:, | 22:5 | نویسنده : MEHDI |

2Selena-Gomez

مجله i-d

http://uploadax.com/images/05584927308880645463.jpg


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1398برچسب:, | 21:56 | نویسنده : MEHDI |

WELCOME

WELCOME


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1398برچسب:, | 23:52 | نویسنده : MEHDI |

•بازي استراتژيك بازی آرکید بازی شبیه ساز دانلود بازی کامپیوتر

Rampage یکی از بازی های جدید شرکت Indie Games در سبک استراتژیک و شبیه ساز باغ وحش برای کامپیوتر می باشد و در سال 2014 بر روی Steam قرار گرفته است. در ابتدای این بازی باغ وحش نسبتا کوچکی در محل سرسبزی از شهر در اختیار دارید که حیوانات معمولی در آن نگه داری می شوند. روزانه چندین نفر برای بازدید مراجعه می کنند و درآمدی نسیبتان می کنند.پس از این که در بازی Zoo Rampage درآمد خوبی به دست آوردید، می توانید این مکان را گسترش دهید و حیوانات نادر را از نقاط مختلف جهان در یک مجموعه جمع کنید تا هزاران بازدید کننده داشته باشید و به یکی از بزرگ ترین مدیران باغ وحش در سطح شهر تبدیل شوید. اما نگه داری از این حیوانات نیازمند حوصله و صبر شماست و خلق و خویی که هر حیوان دارد، باعث به هم زدن نظم در طول روز خواهد شد و بازیکن را به زحمت می اندازند.اگر به صورت متداول و در بازه زمانی خاصی که معین نشده است، امکاناتی همچون غذای مناسب حیوانات را فراهم نسازید، عصبانی خواهند شد و ممکن است به قفس یا خودشان آسیبی وارد کنند. با توجه به این که Zoo Rampage در شبکه استیم منتشر شده است، قابلیت آنلاین هم در این بازی جذاب وجود دارد و می توانید مجموعه خود را با مجموعه سایر بازیکنان اینترنتی مقایسه کنید و رتبه اش را در Leaderboard مشاهده نمایید. ایجاد امکانات تفریحی برای بازدیدکنندگانی که در طول روز مراجعه می کنند، در اولویت بعدی قرار دارد و بدون توجه به آن عملا محبوبیتی بین مردم نخواهید داشت. به هر میزانی که در بازی Zoo Rampage به بخش تفریحی توجه نشان دهید، به همان میزان هم ورودی بالاتری دریافت خواهید کرد و در نتیجه درآمد بهتری از این راه عایدتان خواهد شد که تضمین آینده شغلیتان در این حیطه می باشد.

آموزش رفغ مشکل مربوط به فایل های DLL در اجرای بازی ها بعد از اینکه ایمیل نویسنده پست رو در میان توضیحات هر پست اضافه کردم خیلی از دوستان مشکلاتشونو از طریق ایمیل برای من ارسال کردند و اکثر مشکلات مربوط به ارور های فایل های DLL بود . دوستانی که بعد از اجرای بازی در اروری که مشاهده میکنند نام فایلی با پسوند DLL رو مشاهده میکنن نام فایل رو در گوگل سرچ کرده و بعد از دانلود فایل مورد نظر اون رو به پوشه system32 منتقل کنید و بعد از یک بار راه اندازی دوباره ، بازی رو اجرا کنید

رفع مشکل اکسترکت فایل |  CRC Failed قابل ذکراست، فایل‌هایی که برای دانلود قرار گرفته‌اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط ما تست گردیده در نتیجه فایل‌ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف‌های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل‌ها انجام می‌دهند فایل‌ها دچار مشکل می‌شوند. به همین منظور تمامی فایل‌های بارگزاری شده بروی سایت دارای ۵% ریکاوری می‌باشند. این ویژگی باعث می‌شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل‌ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید، نرم افزار Winrar را اجرا نموده، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده‌اید مراجعه کنید و فایل مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه «Repair» که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره‌سازی آن انتخاب کنید. پس از اتمام کار، به محلی که برای ذخیره‌سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و فایل جدید را اکسترکت نمایید

گزارش مشکل و خرابی لینک یا کرک یا … با تماس مستقیم با نویسنده ی این پست امکانی اختصاصی از میهن دانلود : شما عزیزان در صورت دانلود بازی و ومواجه با هر مشکلی ، میتوانید با ایمیل hamidM.mihandownload@gmail.com در تماس باشید و مشکل خود را بیان کنید . ضمن این نکته ضروری است که تنها ایمیل هایی که شامل مشکل در بازی باشند پاسخ گویی خواهد شد .و ایمیل هایی که موضوع انها پیشنهاد انتقاد و یا درخواست بازی باشد پاسخ داده نخواهند شد ! با ایمیل اصلی سایت در تماس باشید

 

download دانلود بازی Zoo Rampage برای کامپیوتر دانلود از لینک مستقیم با حجم 320 مگابایت

password دانلود بازی Zoo Rampage برای کامپیوترپسورد : www.mihandownload.com

url دانلود بازی Zoo Rampage برای کامپیوترمنبع : وب سایت میهن دانلود


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 مرداد 1398برچسب:, | 15:45 | نویسنده : MEHDI |

چرا دختر محجبه (ارمیا) برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

چرا ارمیا برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

 
 چرا دختر محجبه (ارمیا) برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر



 

امسال در میان شرکت کنندگان این شو حضور یک دختر با حجاب تقریبا اسلامی تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.

اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.

اما متاسفانه مسئله اساسی استقبال و جذب مردم به تماشای این برنامه و این شبکه است . و باید مسئولان فرهنگی کشور به این سوالات جواب دهند که

مشکل از کجاست؟

آیا شبکه های تلویزیونی ایران به اندازه تنها یک شبکه "من و تو" جذاب است؟

آیا ما قادر به تولید محتوای جذاب که متناسب با شرع و مقدسات اسلامی باشد , نیستیم؟

آیا به جای راه اندازی سالانه چند شبکه که کاری جز پخش سریال های تکراری و آب دوغی بهتر نیست فقط به محتوا و جذاب کردن برنامه های چند شبکه بپردازیم

البته در اینجا متذکر میشوم که قصد کوچک و بی بهره نشان دادن تلاش های مسئولان فرهنگی و رسانه کشور در سال های اخیر را ندارم ولی اعتقاد به این دارم که این عرصه جای کار بیشتری دارد و درکل انتقاد بجا و دلسوزانه همیشه سازنده است زیرا خود من به عنوان کسی کلیه قسمت های این آکادمی و بعضی از برنامه های دیگر شبکه "من و تو" مثل من و تو پلاس و سایر مسابقات و مستندهای این شبکه را مشاهده و رصد میکنم متوجه اختلاف جذابیت این شبکه با کل شبکه های داخلی و استانی میشوم و بازتاب آن در جامعه به وضوح نمایان است

 

+ با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!

+ چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

+ الگوهای زندگی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی! +فیلم

+ آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد! +تصاویر

 

شما هم من را در نظراتتون  شریک فرمایید

فقط یه نکته : فحش های شما عزیزان منتشر نمی شود , و از طرفی هم من به اینجور فحش ها و پیام های تهدید آمیز عادت کرده ام و از انتشار مطالبم قدمی هم کوتاه نخواهم آمد


در ادامه مطلب ....

با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!


روز گذشته یکی از کاربران فیس بوک اطلاعات جالبی را در خصوص برنده اول آکادمی گوگوش منتشر کرد.

 

مدتی است که شبکه « من و تو » اقدام به برگزاری برنامه ای تحت عنوان « آکادمی گوگوش » کرده و در آن افراد مختلف مسابقه خوانندگی برگزار می کنند.

 

یکی از چهره هایی که در این مسابقات با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است.

 

 

تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقید است در چنین مراسمی تعجب برانگیزه .

 

 این شک(سایت رویداد) وقتی بیشتر می شود که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میان بیاید و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون !

 

 

اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشان داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشد.

 

زنی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن، باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هر برداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند.

 

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدار مجاهدین حمایت مالی می شود. پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود.

 

وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی گوگوش شد. همسر ارمیا (که در واقع همسر دومش محسوب می شود) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

 

لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است.

 

شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این در حالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی، حضور فعالی در اینترنت دارند.

(البته وبلاگ سرباز آخر در مورد عضویت ارمیا در گروهک منافقین ,این خبر را رد یا تایید نمی کند و منبع این ادعا سایت رویداد است)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ + تصاویر

آکادمی موسیقی گوگوش که با کمک شبکه بهائی من و تو کاملا با برنامه و هدف دار سعی در ترویج فرهنگ های مخرب و بیگانه دارد امسال هم بدون حاشیه نبود.

 

امسال در میان شرکت کنندگان این شوی مبتذل حضور یک دختر مبتذل تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.

 

اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.

 

  چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

 

در پایان برنامه فائقه آتشین"گوگوش" که مربی اصلی این برنامه است در جملاتی کاملا مفهومی گفت: ارمیا نشان داد که این محیط می تواند محیطی برای همه باشد و تفاوتی برای شرکت کنندگان نیست.

 

اما صحبت های ارمیا در صفحه فیسبوک هم جالب توجه است.

 

یکی از شرکت کنندگان دیگر هم درباره این برنامه گفت : "قبل از این درباره آکادمی بد فکر می کردم ولی آلان فهمیدم جامعه ما نیاز به تحول دارد و این آکادمی بسیار می تواند موثر باشد."

 

 



یقینا اگر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با همفکری بزرگان هنر و فرهنگ در ساخت و تولید برنامه های جذاب بهتر عمل می کرد امروز نگاه خانواده ها و جوانان بسوی این برنامه های مبتذل و هدفدار که سعی در فروپاشی اخلاق در جامعه دارند، معطوف نمی شد.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


الگوهای زندگی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی! +فیلم




شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود اقرار کرد که پخش برنامه مستند از زندگی بازیگران زن خارجی، تنها به دلیل الگو شدن این افراد برای جوانان ایرانی  است.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

تهیه کننده یکی از برنامه های به ظاهر اجتماعی شبکه من وتو در این باره گفت: راجع به  خانم های هنرپیشه ای که در این برنامه ها از آنها صحبت می شود باید بگویم که این خانم ها زندگی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اند و می توانند سرلوحه خوبی  برای خیلی از دوستان و یا خودمان  باشد که در سنین جوانی قرار داریم.

ما در سنی هستیم که باید تلاش کنیم برای ساختن آینده خود ودر این مستند ها نیز آنها را نشان می دهد که حتی برخی از آنان از هیچ شروع کرده اند و هم اینک از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند .

پخش برنامه های مستند از زندگی فاسد بازیگران زن خارجی تنها الگویی بسیار سازنده برای به انحراف کشاندن جوانان ایرانی است و طبق اقرار عوامل شبکه تنها هدف از پخش این مستندات، الگو سازی و ترویج فرهنگ منحط غربی برای جوانان این مرزوبوم است.



------------------------------------------------------------------------------------------------------



آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد! +تصاویر

 

استفاده از شبکه های ماهواره ای از موثرترین راههای تقابل فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی – ایرانی است و آنها به فراخور فعالیت هایشان بخشی از مردم را با خود همراه کرده اند.

 

یکی از این شبکه ها، تلویزیون "من وتو" است که برای تغییر سبک زندگی مردم کشورمان و تبدیل آن به زندگی سکولار غربی تلاش فراوانی به خرج می دهد.

 

از رصد کامل برنامه های این شبکه انگلیسی که متاسفانه سیاهی لشکری آن را افرادی بیگانه پرست به عهده دارند، به راحتی می توان پاسخ این سوال را پیدا کرد که چرا باید به این گزاره باور داشته باشیم: "شبکه من و تو به تنهایی نقش بزرگی در تغییر سبک زندگی ایرانی ها در این سالها داشته است."

 

برای مثال به برنامه آکادمی موسیقی گوگوش توجه نمایید.

 

برنامه آکادمی موسیقی گوگوش علاوه بر مطرح کردن و جلب نظر بینندگان از سوی خواننده بدنام خاندان پهلوی، اهدافی را دنبال می کند که این اهداف صرفا نمی تواند به دنبال مطرح کردن دوباره گوگوش باشد.

 

آکادمی موسیقی گوگوش با تمام زرق و برقی که دارد برنامه ی از پیش تهیه شده ای است که بینندگان را با یک نگاه جدید آشنا می کند و آنها را در واقع به سفری از سبک زندگی اسلامی – ایرانی به سبک زندگی غربی می برد و شما را در بین یک دوراهی رها می سازد که در نهایت بیننده باید یکی از آنها را انتخاب کند.

 

 گرچه کسانی که در آن حضور می یابند از قماش همان سیاهی لشکرانی هستند که غالبا در غرب رشد داشته و به سبک زندگی آنها خو کرده اند اما هدف عوامل شبکه من و تو از  نمایش این افراد ترویج سبک زندگی ای است که بیش از همه انگلیسی ها در گسترش آن نقش دارند، این همان زندگی سکولاری است.

 

این نگاه خاص به زندگی، از نوع شرکت کنندگان تا شیوه چینش تماشاگران را در بر می گیرد که البته این کارها قبل از شروع برنامه آکادمی و حضور مطربان بر روی صحنه آغاز می شود .

 

در این برنامه آواز خوان ها در کلاس های مختلف شرکت می کنند و در کنار آموزش خوانندگی، سبک پوشش و آرایش فرموله آکادمی را هم به نمایش می گذارند، برای آنها در مقابل دوربین کلاس های مختلف ورزش و رقص می گذارند. شیوه آماده کردن رقابت دهندگان برای آمدن جلوی دوربین و ضبط کلیپ تصویری و خواندن جلوی تماشاگران انبوه هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

 متخصصان پوشش و لباس به محل برگزاری مسابقات می آیند و تا نوع انتخاب لباس رقابت کنندگان دخالت می کنند و این دخالت به گونه ای به جزئی ترین شیوه های آرایش سر و صورت نیز کشیده می شود. 

 

اینها همان دستورالعملی است که صادر می شود، نه فقط برای رقابت کنندگان در آکادمی گوگوش بلکه برای همه آدم های پای تلویزیون؛ همه ایرانی ها.



 









شما هم من را در نظراتتون  شریک فرمایید

فقط یه نکته : فحش های شما عزیزان منتشر نمی شود , و از طرفی هم من به اینجور فحش ها و پیام های تهدید آمیز عادت کرده ام و از انتشار مطالبم قدمی هم کوتاه نخواهم آمد


مشاهده همه نماهنگ های ما در کانال آپارات





لینک مرتبط:

حیا زدایی از زن ایرانی بوسیله «ارمیا» + عکس



بازیگران ایرانی در خارج از کشور (داورانی که نیاز به قضاوت دارند! )


برای دیدن این مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://www.sarbazeakhar.ir/post/1163

-----------------------------------------------------

بی حرمتی برخی بازیگران در قطعه شهدای بهشت زهرا(س)



برای دیدن این مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://www.sarbazeakhar.ir/post/644

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1398برچسب:, | 20:18 | نویسنده : MEHDI |

فول آلبوم آهنگ های حامد زمانی + ویدیو ها + عکس ها + بیوگرافی , صفحه سوم

 
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فول آلبوم آهنگ های حامد زمانی + ویدیو ها + عکس ها + بیوگرافی , صفحه سوم




ادامه آهنگ های حامد زمانی:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


39- آهنگ پایداری :

این آهنگ تقدیمی به ساحت مقدس شهید مصطفی احمدی روشن است و به مناسبت سالروز شهادت این شهید والا مقام در اختتامیه جشنواره فیلم عمار رو نمایی شد



دانلود آهنگ از مدیا فایر 13 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 13 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

40- آهنگ محمد (ص) :

این آهنگ زیبا که به مناسبت حضرت محمد (ص) ساخته شده است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 17 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 17 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

41-آهنگ فصل رسیدن


این آهنگ به مناسبت ایام دهه فجر سال 92 ساخته شده است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 12 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 12 مگابایت



***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

42-آهنگ راز روشن
:

این آهنگ برای شهید مصطفی احمدی روشن خوانده شده است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 10 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 10 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

43-آهنگ رسولان راز خورشید
:

این آهنگ به مناسبت ایام دهه فجر سال 92  و امام خمینی , ساخته شده است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 13 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 13 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

44- آهنگ چشم مجنون :

این آهنگ زیبا که حامد زمانی آن را درباره سردار شهید محمد ابراهیم همت خوانده است .


دانلود آهنگ از مدیا فایر 10 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 10 مگابایت



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


45- آهنگ ما ایستاده ایم :

این آهنگ زیبا را برای نخستین بار در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور جنوب کشور طی مراسمی به مناسبت روز ملی راهیان نور اجرا شد.


دانلود آهنگ از مدیا فایر 17 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 17 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


46- آهنگ سمت خدا :

این آهنگ یه مناحات بسیار قشنگ و در عین حال بسیار ساده و روان است

دانلود آهنگ از مدیا فایر 5 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 5 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


47- آهنگ تیتراژ برنامه طنز کرکره :

این آهنگ زیبا  تیتراژ مجموعه ی تلوزیونی کرکره است که شب های نوروز از شبکه سه سیما پخش میشد


دانلود آهنگ از مدیا فایر 5 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 5 مگابایت



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


48- آهنگ بهارم :

این آهنگ پیشکشی به همه ی مادران شهدا است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 10 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 10 مگابایت


***به توصیه من این آهنگ زیبا را حتما دانلود کنید***



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


49- آهنگ هم آوز طوفان :

آهنگ “هم آواز طوفان”یک قطعه حماسی است که به مناسبت ۵ اردیبهشت (سی و چهارمین سالروز شکست سپاه ابرهه در صحرای طبس) ساخته شده است.



دانلود آهنگ از مدیا فایر 11 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 11 مگابایت



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


50- آهنگ فردو :

این آهنگ با موضوع روستای کوچک ولی با افتخار فردو خوانده شده است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 9 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 9 مگابایت



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


51- آهنگ شکوفه سیب :

این آهنگ  به مناسبت تولد حضرت علی اصغر(س) خوانده شده است


دانلود آهنگ از مدیا فایر 12 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 12 مگابایت





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


52- آهنگ لبیک(مدافعان حرم) :

این آهنگ را حامد زمانی در جهت حمایت از عتبات و عالیات خوانده است



دانلود آهنگ از مدیا فایر 10 مگابایت
یا
دانلود آهنگ از پیکوفایل 10 مگابایت





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به درخواست شما کاربران عزیز و برای راحتی در دانلود آهنگ ها , همه 52 آهنگ را در 4 فایل زیپ قرار دادم

 دانلود آهنگ شماره 1تا 15(حجم : 105 مگابایت)

 دانلود آهنگ شماره 16تا 31 (حجم : 102 مگابایت)

 دانلود آهنگ شماره 32تا 41 (حجم : 105 مگابایت)

 دانلود آهنگ شماره 42 تا 52 (حجم : 102 مگابایت)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ویدیو موزیک ها و نماهنگ های حامد زمانی :





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نماهنگ بسیار زیبای " امام رضا  " از حامد زمانی و عبدالرضا هلالی




حامد زمانی پس از ساخت ترانه‌های سیاسی، این بار در رویکردی متفاوت و با همکاری «عبدالرضا هلالی» مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت، قطعه احساسی زیبایی به نام «امام رضا(ع) » را برای تیتراژ برنامه «شهر باران» شبکه اول سیما خوانده است. که هر شب در ماه رمضان 92 راس ساعت 8 از شبکه یک پخش میشود

دانلود نماهنگ با کیفیت بالا 103 مگابایت
 
دانلود نماهنگ با کیفیت پایین 22 مگابایت


 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نماهنگ بسیار زیبای "خاک عزیز"




نماهنگ بسیار زیبای « خاک عزیز » باصدای بسیار زیبای حامد زمانی که به عنوان تیتراژ فیلم سینمایی « ابابیل » میباشد

دانلود نماهنگ با کیفیت عالی 77 مگابایت

دانلود نماهنگ با کیفیت بالا 52 مگابایت
 
دانلود نماهنگ با کیفیت متوسط 19 مگابایت



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نماهنگ بسیار زیبای "شناسنامه" از حامد زمانی




نماهنگ بسیار زیبای « شناسنامه » باصدای بسیار زیبای حامد زمانی که در قطعه ای از آهنگ بسیار زیبا گوشزدی به تمام مسئولین این کشور میکنه :

 حالا شما بزرگ این دیارید  *  باعث دلشوره ی مردم نشید

شما شناسنامه شدین و باید  *  حواستون باشه یه وقت گم نشین

خدا نیاره روزی رو که برگی  *  رو این درخت زرد وتشنه باشه

حواستون باشه به درد مردم  *  برکت دهکده به مردماشه


دانلود نماهنگ با کیفیت  عالی 82 مگابایت

دانلود نماهنگ با کیفیت بالا 56 مگابایت
 
دانلود نماهنگ با کیفیت متوسط 19 مگابایت





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نماهنگ بسیار زیبای "زیبایی عشق"


 

نماهنگ بسیار زیبای « زیبایی عشق » باصدای بسیار زیبای حامد زمانی که به عنوان سرود ملی حجاب و عفاف معرفی شده است

دانلود نماهنگ با کیفیت عالی 98 مگابایت از مدیا فایر

دانلود نماهنگ با کیفیت عالی 98 مگابایت از آپلود باز
 
دانلود نماهنگ با کیفیت متوسط 13 مگابایت

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نماهنگ بسیار زیبای «حضرت مهتاب» از حامد زمانی

پیش کش به ساحت مقدس حضرت زهرا (س)


hazratemahtab


نماهنگ بسیار زیبای « حضرت مهتاب » پیش کش به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و ویژه ایام فاطمیه است  که حامد زمانی خواننده  است و آهنگ آن نیز با کیفیت بالا برای دانلود قرار داده شده است.

 

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی 81 مگابایت

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت پایین 12 مگابایت

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 تا موزیک ویدیو بسیار زیبا از آهنگ مرگ بر آمریکا از حامد زمانی



1- موزیک ویدیو آهنگ مرگ بر آمریکا توسط خود حامد زمانی :



این نماهنگ زیبا که در آن قسمت هایی از اجرای زنده حامد زمانی و تصاویر و کلیپ های دیگر میکس شده است از شبکه 3 سیما به دفعات پخش شده و مورد استقبال زیاد مردم و حتی نمایندگان مجلس قرار گرفت به طوری که ۶۳ نفر از نمایندگان  مجلس شورای اسلامی طیّ نامه‌ای از محمد مهدی سیار و حامد زمانی خوانندگان و شاعر این سرود قدردانی بعمل آوردند

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت بالا 83 مگابایت

***به توصیه من این نماهنگ زیبا را با کیفیت بالا  دانلود فرمایید***


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط 34 مگابایت




2- موزیک ویدیو همخوانی آهنگ مرگ بر آمریکا توسط نوجوانان :




همخوانی  هنرمندانه ی نوجوانان با آهنگ مرگ بر آمریکای حامد زمانی در پارک دانشجــــو ودر روبروی مجموعه تئاتر شهر که یکی از مراکز اصلی تجمع هنرمندان میباشد,از نکات جالب این میابشد که این اجرا به صورت طبیعی و بدون اعلام قبلی به حاضران در روبروی مجموعه تئاتر شهر میباشد , به همین خاطر باعث تعجب اکثر هنمرمندانی که  حاضر هستند و اجرای این نوجوانان را نگاه میکنند.این همخوانی در روز 13 آبان به مناسبت روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی انجام گرفت


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت بالا 86 مگابایت


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط 23 مگابایت


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نماهنگ بسیار زیبای دلتنگ از حامد زمانی



این نماهنگ بسیار زیبا که مناسب ماه محرم و صفر میباشد , بارها از شبکه 3 سیما پخش شده است که به مناسبت اربعین حسینی با کیفیت بالا برای دانلود قرار دادم.

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت بالا 104 مگابایت

یا
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت بالا از سایت آپلود بوی


***به توصیه من این نماهنگ زیبا را با کیفیت بالا  دانلود فرمایید***




دانلود موزیک ویدیو با کیفیت پایین 30 مگابایت







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2 تا موزیک ویدیو بسیار زیبا از آهنگ گزینه های روی میز از حامد زمانی

((به مناسبت 22 بهمن))


1- موزیک ویدیو اجرای زنده آهنگ گزینه های روی میز توسط خود حامد زمانی :

2- نماهنگ زیبای گزینه های روی میز از حامد زمانی :




دانلود نماهنگ با کیفیت بالا 93 مگابایت


دانلود نماهنگ با کیفیت پایین 41 مگابایت


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نماهنگ بسیار زیبای ایران سربلند از حامد زمانی
 
برای تشکر از دکتر محمد باقر قالیباف , مردی بی ادعا و شهردار پرکار تهران









این نماهنگ که به طور مخصوص برای حمایت از دکتر قالیباف در خرداد 92 خوانده شده است , جناب دکتر قالیباف را انصافا یکی از پرکارترین و بی ادعا ترین مردان جمهوری اسلامی میتوان به حساب آورد که خیلی بوی شهادت نیز میدهند.

گفتنی است این نماهنگ صرفا برای تشکر از این مرد انقلابی گذاشته شده است



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موزیک ویدیو بسیار زیبای محمد (ص) از حامد زمانی




این موزیک ویدیو بسیار زیبا ,اجرا زنده حامد زمانی در مدح و ستایش پیامبر اکرم میباشد


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی 93 مگابایت

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط 60 مگابایت





برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1398برچسب:, | 15:25 | نویسنده : MEHDI |

دانلود تندیس

دانلود تندیس


 
 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 11 تير 1398برچسب:, | 18:22 | نویسنده : MEHDI |

دانلود نرم افزار موبایل برای پیاده روی اربعین

دانلود نرم افزار موبایل برای پیاده روی اربعین


با نزدیک شدن به اربعین حسینی و اعزام زائرین به پیاده روی اربعین، از جمله پر استفاده ترین نرم افزارهای موبایل و تبلت، نرم افزارهای مذهبی می باشد. همچنین برخی از نرم افزارهای کاربردی مانند چراغ قوه، وسایل ارتباطی و پخش کننده های فایل های صوتی و و ویدئویی از نرم افزارهای مورد نیاز زائران در مسیر پیاده روی اربعین است.

بدین جهت وبلاگ چند رسانه شیعه  در دو بسته کامل نرم افزاری، شامل نرم افزارهای ارتباطی، پخش کننده فایل های صوتی و مجموعه نرم افزارهای مذهبی، شامل نرم افزار آندروید قرآن کریم، نرم افزار آندروید زیارت عاشورا، نرم افزار آندروید دعای ندبه، نرم افزار آندروید امام حسین (ع)، نرم افزار آندروید مفاتیح الجنان، نرم افزار آندروید قبله نما و ذکر شما و بسیاری نرم افزار مذهبی دیگر را برای دانلود در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهد.

به منظور دانلود مجموعه نرم افزار های مذهبی آندروید، کلیک نمایید.



به منظور دانلود مجموعه نرم افزارهای پرکاربرد، کلیک نمایید.



"توجه"

برای نصب و یا بلوتوث نرم افزارهای فوق، ابتدا به کمک نرم افزار " فشرده سازی Zip" آنها را از حالت فشرده خارج سازید. برای مطالعه نحوه کار به این نرم افزار کلیک کنید.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 8 تير 1398برچسب:, | 5:37 | نویسنده : MEHDI |

گزينه هاي پيشنهادي فقط بر حسب نام خواننده مي باشد

Tحميد عسگري همايون شجريان بايك جهانبخش رضا صادقي

بنيامين بهادوري علي لهراسبي Hزانيار خسروي Tحميد عسگري همايون شجريان بايك جهانبخش رضا صادقي